MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Tuesday, September 29, 2009

MOVIES THIS SEPTEMBER..

hey...
bulan 9 ni kan ade cuti raye.. so aku pun amik kesempatan lah juga g tengok wayang masa cuti sem yang lepas..

4 hari sebelum raya aku ngan kawan aku kuar g MID... tujuan sebenar aku nk beli kasot raya.. tapi memandangkan aku lupa nk bawa ATM kad(tertinggal kt melaka..) so xjadi le... so kawan aku ngan baek hati nye membelanje aku tengok wayang.. hee thanks chu.... (belanje RM7 je... labih aku bayor..) kitorang tengok FINAL DESTINATION... 3D tuh... so sebelum masuk panggung kitorang selalunye beli popcorn le... nak mentekedarah nanti dalam panggung.. tapi memandangkan mase tu bukan pose.. x buke ag.. so kitorang pun terus masuk...

kat pintu masuk tu dapat cermin mate... 3D le katekn... tapi.. aku ngan kawan aku tuh masing2 pakai cermin mate.. so dalam hati dah tertanye2... camne nak pakai nih.. nk paki dua2 ke nk pakai cermin tu je.. kang xnampak lah.. so in the end kitorang pakai dua2... kelakar giler.. berat pulaak tuh... pergh...

about the movie..

citer tu bole la dikatakn sebagai okey... mcm citer sebelumnye gak.. sume mati.. hee
tapi korang persan tak.. da berape banyak citer ni pun kite masih x tau sape yang sebenarny nak diorng ni mati.. adakah sume ini perbuatan demon yg jahat gile, saje nak bunuh orng dan saje memberikan premonition kepade mangse.. ataupun sume ni memang dah takdir diorang dan secara kebetulan mangse dan nampak benda2 tuh sume.. hmmm
cm DRAG ME TO HELL gak kn.. buat cmne pun mati gak... hee
care sume mangse tu menemui ajal agak kelakar n agak pelik untuk diterima kal tapi dalam mase yang same cerita tu menggambarkan bahawa sume eksiden tu sangt logik n munasabah.. thats the power off this story actually.. aku plg seram bab kt escelator... sampikan aku cuak sekejap bile menatang tuh trgegar kejap... heee

yg kelakr mase kt pool... gile r.. kene sedut bontot dier.. mule2 mmg klakar tp last cm sedih je... cm x logik tpi boleh berlaku sebenarnye sebb tekanan air ygg kuat.. pengajaran.. jgn main2 kt pool ngn pistol air.. hee... kalau x kene baling n kene rampas cm cite tuh.. sian budak tuh..(sengal kn.. bukn nk kesian kt mangse..)

pengalaman tengok citer in mmg best.. 3D siot... benda2 yg terbg tuh mcm terbang kt depa mate.. heee...

that all key... bubbye...

LOVE..

MOVIE N ME

xoxoWAJIB LIKE :D

No comments: