MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Thursday, September 16, 2010

RAYA 2010.

salam..


akhir aku kembali ke alam teknologi.. seminggu di kampung.. aku hilang segala keteknologian.. haha.. internet.. phone.. erm.. h/phone.. dan I'm back to basic.. kain batik.. n tolong masak.. hahah (okeh.. aku ngaku bab kain batik tu aku mmg tipu.hahah).. huuu.. penat woo.. org len beraya.. aku duk umah.. tplng buat air.. topup kueh.. hahah... gile kan.. pompuan melayu terakhir.. kuang2...


tapi.. ntah nape.. walaupun penat.. aku rase cam agak hepi.. xde lah cam malas ke.. mende k.. ntah.. nape ek.. bukan aku nio yang paling malas ke nk buat menda2 cmtu.. kan???


ke .. im beginning to become a woman.. as if... 


so far raya ni okeh la.. duet raye... hmm.. yang aku leh gitau.. Q dapat lagi banyak dari aku.. hahah


kembalinya aku ke dunie moden ini.. hahah cehh..
boleh ke aku kekal aku.. atau bertukar.. bak kate orang putih.. Transform... haha cam Transformer lak..


tu je.. buat entri yang ini.. kang aku tulis len lak.. huuu


bubbye lah ye...WAJIB LIKE :D

No comments: