MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Wednesday, November 10, 2010

HARI YANG PENUHH!!

SABTU>> 6/11/2010

hari yang indah.. bangun pagi.. kemas bilik segala.. basuh baju.. dan aku dah tak tau nak buat ape... jadi aku ambil keputusan untuk keluar jalan2 beli barang.. weee... awal juga aku keluar dalam kul 11 pg.. sbbnya.. hri cuti kan.. SABTU plak tu.. takut kalau pegi ptg ramai sangt... aku pergi SOGO je.. malas nk jalan jauh2.. saket kaki plak... weeee

barang yang beli xde la bnyk mane... 2,3 kali pusing aisle tu cari brng yang murah n bargain.. heeee jadi barang2 belian... jeng jeng jenggg





mula2 cari yg ini.. pusing nye pusing xde... jadi aku beli yg paket punye.. heee.. pastu aku beli ni pulakk...



ha... ni taukan pebenda... pastu aku beli MILO... NESVITA... ermmm dan others lak...

Dah paus menyoping aku kuar.. ingat kunun2nya nk g pasar malam tapi tgk jam baru kul 2 lebih.. tak bukak agi.. heee... tapi banyak stall yg jual brg deepavali... aku pun usha2 jap.. sbb aku nk cari CD cite HINDUTAN.. ade tau.. jual murah lagi.. murah dalam 2 hengget cenggitu.. aku dah rambang mata.. tp aku xde lah borong sume.. aku beli satu je.. yang ni...


citew ni boleh tahan lah.. but i've watch better.. heee..


okiis... dah meround beli CD aku g jenjalan kat baazaar tuh.. jalan nye jalan.. nampak 2,3 mak cik india ni bukak stall buat inai.. teringan lak aku.. tapi aku segan.. sbb sume customer die sume india.. jadi aku jalan la lg.. jumpa sorg abg ni.. MELAYU.. bukak stall buat inai gak.. heee... so aku g la buat kt die.. sbelah tangan 5 hengget.. aku buat sebelah je... yelah nk pegang barang lagi.. bnyak tau..





ni antara corak yang ade.. banyak bunga2.. aku tak gemar sangat... jadi aku cakap akt abang tu.. Bang saya nak corak yang lain.. taknak pompuan sangat.. bunga2 tu xnak.. nk yg ganas2 sikit.. tapi tak nk ganas sgt..

jadi dia baginya corak yg ini.. heee


heee... gambar matahari.. cool dowh... weeee suke sangat,..

then aku balik.. 
barang dah berat..
 kaki dah penat... 
mulalah aku melangkah pulang.. 
perut mula berbunyi.. 
bernyanyi- nyanyi kelaparan, 
kaki tersinggah di tebing, 
mengorder nasi pataya dan sirap beng

 malam tu kebetulan ade ROCK CONCERT lah kununnya kt ASWARA.. MALAYSIAN BREAKOUT.. tiket 30 hengget.. tapi aku ngan fwens dpat tiket pree.. bukti nya..

so far the concert is o.k lah.. ade 6 band.. (this is like semi- final or smthing) and 2 of the band r from ASWARA.. gladly they make it to the FINAL which will be held.. IDK when.. hee

so thats all for my DEEPAVALI hol.. having a vewwy full day... 

p/s: memandangkan aku x punye camera.. jadi pics dari ehsan INTERNET, WEB CAM n FB

WAJIB LIKE :D

No comments: