MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Friday, December 10, 2010

MALAM TERAKHIR SEM 1 D ASWARA.

salam

lama rasany x mendarat dihalaman ni. Maaf... kebosanan melanda. Malam ni merupakan malam terakhir aku di ASWARA bg semester ini. 1/2010... aku baru sahaja menghabiskan paper terakhir petang tadi... TEORI ASAS MUZIK... nape muzik korang tanye?? aku hanya nk mencuba sesuatu yg baru... xsalahkan... sejajar dengan aku yg mmg meminati mcm2 benda... (thinking nak amik baking class next year)

banyak kenangan manis yg aku dpt disini.. secara kliche nya.. jumpa kawan baru.. senior baru, kelass baru... n mcm2 lg lah...ade jugak pengalaman pahit namun.. arakianlah aku ni.. mana reti nk tensen2 bagai.. hahahha.. sume yg buruk2 dah tersingkir dari kepala aku.. biarkan ruang tu untuk mengisi memori indaha semata... okies??

tugasan kebanyakannya dapt diselesaikan dengan baik kesemuanya.. aku juga dapt menjawab dengan tenang exam yg diberikan.. alhamdulillah.. agak senang semuanya.. berkat aku baca n doa.. weee... harap2 markahnye sesenang yg diinginkan... heheheh

malam terakhir.. hmmmm...

bulan ini bulan Disember.. satu bulan yg indah bg aku kerana Hari Lahir aku jatuh pada bulan ini... bulan yg mendatangkan semangat kerana bulan ini karya sulung aku tersiar dalam Majalah Remaja.. bulan yg mendatangkan debar didada n rama2 diperut...kerana bulan exam... bulan yg mungkin enjoy xnjoy.. bg yg cuti dan yg kene stay untuk PETA.. heeee

sesungguhnya aku mungkin xbrapa nk njoy cuti ni... aku kena berpindah rumah.. tuan rumah tu nk naikkan duit sewa... gila... 550.. aku xbagi tau angah lagi.. nnt aku bgtau die esok mase die amik aku... banyak lah barang aku kalu nk pindah nnt... sesetengah barang aku aku dah simpan dalam stor asrama.. yg lain.. banyak jugak nk dibawak pulang ke rumah.. hmmm.. susah kalau manusia ada banyak khazanah ni.. kan... harap2 aku boleh bersihkan bilik sebaik mungkin.. nnt.. hehehe

jadi perkara yg aku nk lakukan semasa cuti sem:

  1. kemas bilik.. 
  2. baju suma hantar dobi.. banyak wooo..
  3. printer modified kt mines.. dgn angah..
  4. siapkan skrip..
  5. proposal buku cerita kanak2.
  6. kalau sempat mengjengah ke Melaka.. heee
 itulah senarai yg aku nk lakukan dalam cuti sem ni.. harap dapat lakukan semua..

thats all lah ye.. untuk malam terakhir sem 1 d ASWARA..

love..

me..

x.o.x.oWAJIB LIKE :D

No comments: