MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Wednesday, August 29, 2012

Mode Gumbira Tahap Dewa: My Chocobie

salam...

Sekian lama aku tak mencarutcoret kat blog ni... hampir 4 bulan mungkin. sejujurnya aku malas... hehehe... Kali ini aku nak mula menulis semula... *harapaya* Entri pertama ialah mengenai suatu makhuk baru dalam hidup aku.


Nama Penuh: Chocolate Wabbit
Nama Timangan: Chocobie
Umur: 3 bulan ++

Sejujurnya ini merupakan Haiwan Belaan kedua aku. Sebelum ni mungkin ada yang dah tahu mengenai Jacob dan Reenesme *tekan link* Jadi ini yang kedua... Sengaja aku belu yang tiada bulu2 lebat gitu... mula2 kengkawan aku kata muka dia tak comel. Tapi pada aku muka dia unik. tu yang buat aku terpikat. Kawan aku yang jual. hehehe... Ada kisah disebalik Chocobie ni.

Aku datang berkunjung ke rumah kawan aku tu. Datang nak beraya dengan nak amik si Chocobie ni sekali. Dah datang beraya. Memang pakai baju kurung la. Si Chocobie ni pula di lepaskan sekitar kwasan rumah dia bersama arnab- arnab dia yang lain... *Ya dia ada jual arnab yang berbagai jenis. Hubungi dia* Akhirnya.. dengan baju kurung bagai, sinsing lengan angkat kain dan KEJAR.. hehehe...

Nah... beberapa snap shot selepas Chocobie mandi...

Hidung sapa ni??
Heheh Chocobie nak Jail Break

'Tak mo tangk'ap gambo.'
*geleng2 pala*

Cuci muka sebelum tidur.
Ya.. memang sangkar tu agak kecil bagi dia.. tu sangakar hamster teman serumah aku. Mahal sangakar dia. RM 50. nanti la kot... beli vitamin dia, tempat air dia, tempat makanan dia, dan shampoo dia ja dah buat aku gelak sorang2.. hehehe... nantilah ek beli sangkar dia. Nak pasangkan rantai, yang ada loceng tu. Tap rantai tu besar sgt. Bila pakaikan dia masuk kaki sekali.. hehe tunggu besau sikit ya...

Sekian...

x.o.x.o
WAJIB LIKE :D

No comments: