MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Tuesday, September 4, 2012

Mode Gumbira Tahap Dewa: Chocobie DAH Pandai Jail Break

Salaam...


Semalam... satu hari aku tak balik bilik. Aku terpaksa balik rumah.. Ada hal sikit... Entri lain aku cite. Jadi satu hari jugalah si Chocobie ni tak keluar. Makanan dia habis, air dia habis. Sian... jadi.. sampai je aku kat bilik. aku letak beg semua bagi dia makan bg air. terus habis. lapar sangat tu. Selalunya aku mmg buka penutup atas sangkar dia.. saja kalau aku nak main2 atau pun dia nak jenguk2 manja gitu.. heheh


Ha.. tu hidung di lah tu... Tapi tadi.. tanpa disangka Chocobie dengan jayanya melompat keluar... tak sempat nak snap.. xde kamera.. Alih2 je dah kat luar.. Sukalah tu..Satu hari tak keluar. Jadi apa lagi.. kena bedunglah dia...


CHOCOBIE KENA BEDUNG... heheh saja je bedung dia supaya dia tak lari2 sangat. Baru je tadi lepaskan kat lobi asrama... suka dia dapat jalan2 n kena belai... manja dengan budak2 yang lain... ehheeh... Okies... Sayang Chocobie...

Sekian...

p/s: Sangkarnya sempit.. sian... tapi xde duit nak beli yang besar.. heheh

x.o.x.o
WAJIB LIKE :D

No comments: