MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Thursday, August 26, 2010

AKU NAK MEMB****H ORANG!!!



hari ni ialah hari yang pada aku, aku boleh describekan sebagai 50-50...


nak tau nape... ade benda yang memang buat aku happy... ade benda yang buat aku saket ahti.. ade jugak benda yang buat aku rase cam nk bunuh org,, (bukan same ke dgn kes saket hati tuh.). 


hari ni hari rabu..(semalam la kirenye nihh) aku xde kelas.. dh tu malam sebelumnye tido lewat.. hahah terus membuta sampai petang.. petang tu kuar nk g cek duet.. xmasuk lagi.. (agak sedih sebab aku dah berjalan jauh ngan niat nk shopingg.. erghhh)


so aku pun ballik aswara.. tetiba berniat lak nk g praktis wayang kulit.. best woooo.. praktis ngan dak2 muzik..
bestt sangt...


kemudian g bukak pose ngan sahabat handai.. 1st time kot bukak pose taun ni luar aswara.. selama ni sama ada kt kafe @ kt asrama.. heee


then ade benda yang memang boleh buat aku nk bunuh orang.. eghhhh


ASWARA DAH BLOCK FACEBOOK... 

TIDAKKKKKKKKKKKK....

benda ni memang buat aku ras cm nk jadi pembunuh.. mentang2 lah aku ni assasin.. prinsip aku xleh bunuh orang kalu xde orang upahh.. hahah...


skang sape nak upah aku boleh tipun no. di bawah untuk rate.. xpun leave A comment.. huahaha


p/s.. aku dah sangat bengannnggg...


love...
me...
x.o.x.o



WAJIB LIKE :D

No comments: