MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Tuesday, August 10, 2010

KERJA GILA YG AKU BUAT... HEEE

hey...

last weekend.. hari sabtu.. aku ikut kawan aku, @SYAHIDATUL MUNIRAH balik penang.. sbb die nk drive balik key el bawak kerete nnt takot xde teman... so.. die support tmbang bus. n aku dari key el ke penang lah pada pagi  Sabtu yg permai itu.
sampai kat penang die amik aku kt bus station sg. nibong then bawak aku g USM.. umah die..heee..

kebetulan lak USM tgh buat konvo.. meriah gile.. byk gerai mkn.. aku dah jadi rambang mate ja..hahah... then finally aku jumpa sesuatu yg buat aku gile bayang smpai skang.. BIHUN SUP CAMPOR DAGING PEROT N PARU... wooo.. sedap... murah gak.. 5 hengget j...  SYA kate harge die mahal.. tapi bg aku yg dok key el nih.. ni dah cukup murah dah... hahah kalau kt key ell mau 7-8 hengget..

then die bawak aku g karok ngan kengkawan die.. izwan ngan fasha... layan 30 lagu... best kot... smpai kul 12 gak la.. then balik umah jap... pastu kuar agi.. die nk bawak jalan2.. ade fun air kt Queensbay.. tapi malang nye dah tutup.. masing2 xtau.. kalu x mmg dah merendek kt fun air tuh.. tembak itik ke.. roller coaster ke...haha 

tiba2 ujan lak... so dia bawak aku g makn beriyani yg katenye the best in penang.. hua... makan kagi... kul 1 gak r mase tuh.. hahaha... makn.... sedap.. nameny CHICKEN BERIYANI CLAYPOT>>> aku ingt dlam claypot lah sgt.. tapi dlam bekas besi jew... xpe... sedapo.....

kitorg balik umah nk dekat kul 3... thenn TIDOOOO

ahad... cadang nk grak balik key el pai.. tapi aku lak dah ngidam nk mkn sup yg sedap tu lagi n masing2 bangun lmbat... kul 1 baru kuar umah.. then g isi minyak.. n grak k tapak konvo..n  ape laga.. MELNTAK r bagai x ingt donia..hahah

lepas itu bermulalah kisah perjalanan kami pulang ke ASWARA>>> hahah
3 jam 10 menit kenuadian.. sampai key el.. laju x die bawak..heee...
aku malas nk cite pnjang2 dah.. mu pahe2 la.. ngeee



ngeeee

love..

x.o.x.o

me...
WAJIB LIKE :D

No comments: