MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Monday, July 25, 2011

Mak Cik Dijemput Noxx.. Kau ADA? (Kisah Pergi dan Dah Balik Dah...)

salaam...

Yah.. mari kita mulakan rentetan kenangan silam aku dari SINI... ahaks *wajib TEKAN tang SINI tu.. kang tak faham pulakk!*

Tang aku dijemput tu.. kau pergi baca SINI lah.. ni aku nak tulis apa yang dah berlaku.. hehehhe.. ALONG aku menawarkan diri untuk hantar aku ke majlis tu.. memandangkan tak tau jalan sangat.. *AKu lak bengong tak tanya ERIN.. dia study sana apa.. ceit.* JAdi kami bertolak agak awal... dalam kul 10 pagi cenggitu..

Dah sampai aku jumpa ngan Kak Aisyah, one of th editor... *lupa nak amik gambar dia* Memandangkan aku sampai awal jadi aku pusing2 dulu.. dah namanya pesta bukukan? aku tengok bukulahh..

Gerai terpanjang jut.. hahaha sepanjang-panjang luar dewan tu
yang ngikut

cerita ceriti 1

My BABY... *bukan budak tu yee*

cerita ceriti 2

Acara bermula lebih kurang kul 2 cam tu.. sebab aku malas nak nulis panjang2... kome nengok je lah gambo yang aku amik yee...












Okies... serba sedikit... MAJLIS PELANCARAN 40 buah BUKU KANAK-KANAK dan REMAJA.. Senior aku dua orang datang.. hahha SAPE?? meh aku bagi clue.. *KHAS untuk PELAJAR ASWARA je!* Diorng dah jadi lect tahun ni.. hehehehe

Lepas gimik serba sikit.. adalah juga gimik sign buku kat booth kanak- n remaja... hahah ada orang mintak aku sign do'uh.... perasan retis sekejap... hahahah

aku yang pertama.. hahah yang sebelumnya tak datangg

Sri Diah ni.. jangan memain woi

candid.. hahahah semua penulis yang hadir...

dah jadi profile pic dah gambar ni..

Kyaaa... bila lagi yang no dua??

Terujaaa.... hahha
*di screen shot dari filem The Simpson: Movie in the big screen*

Sekian...

Bubye

x.o.x.oWAJIB LIKE :D

1 comment:

Ermizi Muhamad said...

Okay, gua jeles sama lu.