MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Wednesday, June 29, 2011

Holiday MODE:: Mak Cik DiJEMPUT NOxx!!!!.. *KAU ADA?? {riak}*

salaam..


Dengan tajuk yang sebegitu riak.. sah tak de yang nak membaca entri ni.. hehehehe... GILA... 
Bukan jemputan apa pun... Buku Prima jemput aku untuk Majlis Pelancaran BUKU kat Pesta Buku Selangor 2011 Ahad ni... heheheh Gumbira seh..... Aku sebenarnya tak tau nak gi sana dengan apa @ macam mana... Along aku dah bagi ke"benar"an untuk dia hantar aku.. Tapi dia pun tak tau nak gi sana macam mana... Dia suh aku tanya org.. aku nak cakap pun tak tau.. aku tengok peta pun dah naik pitam, aku fikir nak pergi sendiri... naik tren... tapi kang... kurang ayu pulak.. ahaks..


Kenapa? Why? Wae?

Sebab aku rancang nak pakai kebaya baju kurung.. bagi nampak ayu sopan... tapi kalau dah naik KTM itu... pastu nak menapak naik teksi lagi.. aku tak konfom boleh kontrol ayu sopan... kang silap2 baju kemana kasut kemana.. heheh.. Tak kan nak pergi pakai shirt n jean kot.. heheheh.. ngan sneakers ek.. huhuh.. sempoi punya penulis..

SO.. ada cadangan kah???

Bubye..

x.o.x.o

p/s: ada link Pesta Buku Selangor tu kat atas... sila tekan kalau rajin ya...

WAJIB LIKE :D

No comments: