MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Sunday, June 5, 2011

Holiday MODE:: Contengan Jalanan >> Hloveate (Redux)

salaam..

Ingat tak beberapa entri yang lepas aku ada letak tajuk yang sama... TEKAN SINI untuk segarkan ingatan anda. aku dah habis baca buku ni semalam... aku amik masa 4 jam untuk baca.. lama weh.. yelah.. berapa banayk muka surat dia. heheh


Aku sarankan buadak2 seni cam aku ni baca cerita ni.. serius fulfilling... Enjoy... terbaikla.. cerita ni agak serius berbanding buku dia yang sebelum ni aku baca.. tapi nice.. aku gelak2.. tapi dapat isi..
Dah.. aku nak balik dah ni.. bertahun kt c.. hailooohh// parahle nak membayar kang....

Bubye

x.o.x.o

WAJIB LIKE :D

2 comments:

Muhd Aizie said...

tak pernah baca pun buku ni . citer pasal apa ni ?

Pwincess9 Juhary said...

buku ni buku baru, baru kuar mei 2011.. aku baru baca.. cite pasal dak2 seni cam kita ni mencari tuhan.. dengar macam serius semendak je kan.. tapi banyak isi woo.. aku duk gelak2 then pikir pasal apa yang dia kata.. dah dua kali baca.. gilaaa