MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Thursday, June 9, 2011

Holiday MODE:: Wajib Kalau ke MV *^,^*

salaam

Time- time cuti ni selalu sangat student macam aku ni buat part time job. Tak kira la kat memana pun.. kat fast food ke, butik ke apa ke.. lebih2 lagi yang sekrang ni cuit sampai bulan 9. Mahu dipulun part time tu.. Malangnya aku cume cuti sem sebulan lebih/ Sebulan lebih ni tak melayakkan aku nak kerja kat mana2 pun.. paling kurang depa ni nak 3 bulan ke atas. 


Jadi apa yang aku buat sepanjang cuti?.. Kebanyakan aktiviti aku dah aku coretkan kesan jejak tinggalan dalam blog ni. Dan dalam kebanyak entri juga aku nyatakan yang aku ke MV atau nama panjangnya Mid Valley. Hangpa boleh tekan SINI dan SINI// *pi tekan tang SINI tu* untuk re-segarkan ingatan anda.. 

Jadi dah jadi macam habit.. kalau pegi MV mesti ada benda atau perkara wajib yang akan buat.. Antaranya...
  1. Pergi Beli Sushi JUSCO {sedap dow.. murah pun okey laa}
  2. Masuk MPH dan baca buku seround dua// {aku member MPH.. hahha lepak best woo}
  3. Masuk DD {haha memori tu}
  4. Kalau teringin nak makan ayam.. beli kat JUSCO @ Carefour je.. {no Mcd @ KFC} *tekan SINI*
  5. Sebelum balik ROTI BOY seround// {kadang2 dua.. terbaik}
Ini antara perkara wajib yang aku buat.. Korang macam mana? Ada ke perkara wajib yang korang buat kalau korang gi mana? Mesti ada kan? cuba fikir balik...

Sekian...

Bubye

x.o.x.o
WAJIB LIKE :D

No comments: