MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Friday, June 3, 2011

Holiday:: Kebosanan Melanda!

salaam...

Cuti sem telah bermula beberapa hari yang lepas/.. gosh/../. baru berapa hari cuti dah bosan... ootokae? *apa nak buat dlm KOREA*.. cubaan untuk mengemas bilik dah buat.. tp macam tak berapa nak berjaya je>> hahahah aku kemas bilik... woooo/... 

aku perlukan internet... kalau tak aku akan kebosanan.. gosh.. betapa aku merindui asrama ASWARA tika ini... internet free.. yaaa... FREE/// sekarang aku di CC...tak tahu jika sini boleh donload atau tak... lupa nak tanya... nampaknya CC ni akan jadi rumah kedua aku... hailooo terbang melayang weh wang tunai... dah terbayang melayang depan mata ni...  

Sekian....

Bubye..

p/s: malas nak nulis panjang2... kang lama lak kat sinii
p/s: harap sangat dapat asrama... nak tenet free... heheheh

x.o.x.o

WAJIB LIKE :D

No comments: