MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Wednesday, June 8, 2011

Holiday MODE: Kebosanan Melanda.. AGAIN (SEMALAM punye cerita)

salaam..


Hari yang kurang produktiviti.. aku tak buat apa selain dari tidur... heheheh Semalam aku pergi tengok wayang Henry's Crime... Pelik??? Sebab cite tu tak kuar wayang lagi patutnya.. heheh Adakah aku tengok secara haram... Owh tidakk.. Aku sebagai Penulis Atbangsa NK telah ditugaskan untuk menonton n mereview cite tu./.. hehehe.. *bukan aku yg tulis review.. org lain.. aku g belasah tengok jee..*

Kemudian aku pergi beli rak baju.. sajaa... nak kemas baju aku kat bilik yang cam kapal titanic karam tu.. heheh. Dah tu aku pergi la makan kat Kenny Rogers.. ada lagi kupon free aku.. tapi bukan full set la.. side dish ej.. aku amik yang macaroni cheese tu.

Sebenaunya tujuan aku nak makan kat KR tu sebab nak pakai internet dia.. sekali tak berapa nak dapat.. geram dow... hish cam buang masa aku gi makan kan situ.. baru ingat nak buat LIVE dari KR tu.. bencii..

Dah tu aku pun balik dengan hati yang sebal sambil membawa rak baju itu dengan menaiki tren.. kyaaa.. Tapi sebelum balik.. Roti Boy seround.. WAJIB

Sekian...

Bubye..

x.o.x.o

WAJIB LIKE :D

2 comments:

Ermizi Muhamad said...

ada duit beli broadband laa , ;)

Pwincess9 Juhary said...

takut broadband jadi beruk band... hhahha