MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Friday, June 3, 2011

Holiday MODE:: Contengan Jalanan>> Hloveate

salaam...

baru tadi aku keluar dengan ANGAH.. ke Alamanda... saja... ANGAH mencari jambangan bunga untuk temannya.. seperti kebiasaan, ke Alamanda mesti masuk MPH.. Aku melilau mencari buku... saja... selama ni tak pula teringin nak beli bila ANGAH sibuk me'round' novel melayu.. tetiba ternampak sebuah buku.

CONTENGAN JALANAN
Hloveate

aku mmg peminat tulisan Hloveate.. Aku rasa tulisa dia ada gaya, santai, tapi membina.. gelak2 ada isi.. buku pertama dia yang aku beli ialah 5 Tahun 5 Bulan. Yang tu pakat gelak guling... terbaik..

Aku belum baca lagi buku ni.. tapi kali ni gaya perceritaan dia unik.. dua2 belah boleh diputarkan.. macam kau baca dua buah buku yang berlainan.. Jadi.. cuti ni aku nak baca buku ni.. nak menghayati betul2..

Oh yeah.. ni novel Melayu ke4 yang aku beli sendiri.. Aku memang suka membaca.. tapi banyak buku Inggeris.. Buku Melayu ada... tapi aku kidnap baca ALONG punya je.. heheheh

Bubyee

p/s: ANGAH sibuk ngan ron stapa... tunggulah sampai aku dapat donlod ron stapa tu.. aku buat entri lak/// heheh sapa ron stapa... TUNGUUUU...

x.o.x.o



WAJIB LIKE :D

No comments: