MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Friday, June 24, 2011

Holiday MODE:: Maaf, saya tidak membela BERUK!

salaam..


Ada yang tanya.. napa aku tak bela BERUK... Ramai kawan2 aku yang ada sekor natang ni.. ada yang nama MAX.. ada yang nama CEL.. Yaaa... BERUK yang aku maksudkan disini ialah INI..

yang ini nama dia MAX

yang ini nama dia CEL

yang ni nama dia PEAH
Cumilll tak?

Napa ya??? Bukan lagi senang HIDUP ke kalau ada BERUK ni?? *mata ke langit tangan ke bahu ye* Bukan aku tak nak.. NAK sangat// Tapi aku belum mampu lagi nak tanggung BERUK ni.. Aku nak makan hari2 pun sesak.. ni pulak nak jaga si BERUK ni.. Lagipun.. wi-fi FREE kan ada.. boleh lah nak hidup selain dari ke CC.. Kan...

p/s: comel pulak BERUK yang akhir tu..

Bubye...

x.o.x.o

WAJIB LIKE :D

2 comments:

Muhd Aizie said...

alahai , kesian kau . Ada rezeki lebih bolehlaa beli nanti. tapi dekat aswara kan ada. hehe . so macam mana holiday ? mesti best kannn ...

Pwincess9 Juhary said...

best le sangattt.. hahha