MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Sunday, June 12, 2011

Holiday MODE:: Penghujung Minggu... BEST EVA!!

salaam...

Hari Ahad... Esok (ISNIN) semua sekolah di Malaysia akan dibuka semula selepas dua minggu bercuti... Ya.. tamat sudah cuti mereka.. tapi bagi aku.. Aku masih lagi bercuti.. Lama juga aku tak menulis.. Ada beberapa xtvt yang aku lakukan pada hari2 terakhir cuti sekolah ini.. Tapi belum ada kesempatan untuk aku kongsikan.. yelah.. aku tiada beruk band itu..

JUMAAT  *10 Jun 2011*


Aku pergi tengok teater musikal ini.. gembira.. dapat tengok FREE.. aku pergi dengan geng Newskaki.. Aiman, Syiqin, Siew Kim (NK intern).. Tiket harga ratus2 tau.. tapi heheh gua dapat free dowh.. tara jeles ke?? hahha by invitation je ni.. huauauau kau hado???

duk yang  kat kaler kuningg tu..

Sangat enjoy.. malangnya masing2 takde kamera jadi takleh aku tunjuk gambar atau video// **T.T** sedih.. 
Sebab aku malas nak tulis.. aku kidnap sikit dari blog org.. heheh...



balik dalam kul 11.. tu kira awal la.. tak pergi dia punya PC ngan After Party... **T.T** sedih lagi... tapi kalau balik lambat kang aku terlepas tren lak.. ni pun aku balik Aiman anto gi Kl Sentral n aku balik naik ERL.. hahha pastu sbb bas dah tak de aku mintak tulung Erin tuk amik kat BTS.. hhehe Lepak Ghani jap.. aku nak ajak dia gi makan dumpling kat Sloop.. tapi dah tutup.. jadi.. ke Ghani jela...

SABTU *11 Jun 2011*

Ya... Erin ajak aku pergi kenduri saudara dia kat Sabak Bernam.. Aku ikut je.. Migrain sikit.. sebab malam sebelumnya aku tak cukup tidur.. sakit gigi.. Yang pergi Mak dia, Ayah dia ngan adik pompuan dia Ana.. Aku tidur2 ayam the whole time.. migrainnnn... tapi okeylah.. gerak dalam pukul 11 pagi gitu..

Samapi sana kul 2 ptg.. kenduri cam dah habis.. Mak dia kata kalau kat area tu kenduri selalu tamat time zuhur.. heheh kitorang belasah lepak samapai kul 3 kut.. heheh kalau kat KL ni mau sampai malam kenduri dia..

Pastu pergi umah nenek dia.. Ikut rancangan tidur situ n esoknya (Harini.. AHAD) iktu konvoi kenduri belah yang lagi satu.. agaknya la.. blur seekejap.. aku pun bawalah sepersalinan bajun n stuff// alih2 rancanganm bertukar.. sebab Ayahnya tak tau jalan ke kenduri n semua saudara gerak malam tu.... jadi.. Yah.. aku tukar baju.. n lepak2 jap.. terus gerak ke kenduri.. heheh

Ada satu peristiwa yang buat aku pakat gelak2 guling2 56 kali.. Gini.. aku ikut dak Erin ni ke kampung dia.. Jadi bila org tanya aku ni sapa diorang katalah aku ni kawan Erin.. heheh Jadi.. aku di cop sebagai.... hahahha kau paham sendirilah.. by the end of the day.. Cousin dia sume dok bahan aku ramai2.// menciii/// Siakkkk tul...

Balik malam tu juga.. kul 12 jugalah sampai umah...

Sekian...

Bubye..

x.o.x.o

p/s: Week-end yang coolio bak kata Hloveate

WAJIB LIKE :D

No comments: