MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Sunday, June 5, 2011

Holiday MODE:: Happy 12th Big-Day Q!

salaam..


Sebenarnya semalam (4 JUN) B-day Q ni.. tapi semalam aku agak penat nak menulis entri.. aku keluar ngan dia semalam... Siapa Q ni?? MEh le aku gtau..

Q ni anak sedara aku.. the one n only.. Mohd Qayyum Azwa.. Anak ALONG.. dah 12 tahun dak budak ni.. aku selalu dok panggil dia kambing makan kuaci.. hehehe// tahun ni nak UPSR dah dak demok ni.. besau budak ni.. dah lagi tinggi dari aku.. gilaa... baru 12 tahun.. kang dia form 4/5 kang melangit lagi dari aku.. hiks.. kena pakai kasut lady GAGA la camni.. heeh



okey.. aku ngarut jap.. Semalam aku bawak dia gi MV, tengok wayang cite KUNGFU PANDA 2.. terbaik dowh... tengok 3D lagi.. heheh lebur duit aku.. weee... enjoy sangat cite tu.. aku berdua je ngan dia./. amik show kul 12.. sesuaikan.. 12.. get it..

pas tu lapar.. nak carik tempat makan.. mula2 ingat nak mentekedarah nasik... tapi penuh weh.. yelah.. hari Sabtu kan... jadi aku belanja dia gi makan spagetti kat SPAGETTI FARM.. tak ramai sangat la.. dia amik set bolognese.. aku amik chiken creamy.. sedap.. tapi am cair sgt kuah dia.. aku tanya dia.. sapa masak lagi sedap.. mama ke yang ni? Dia kata.. mama punya.. hhahaa kembang hidunglah kau long.. hehehe

Pastu masuk JUSCO.. saje.. aku cari seluar.. Jeans aku semua dah jahannam.. jadi peleburan wang disitu juga.. beli sehelai seluar jeans dari Scarlet Plus.. okey r.. cun je... RM 3*.**... pastu.. jalan2 kat GARDEN.. masuk BORDERS.. lepak2 baca buku...

Pastu balik.. sbb ALONG suh balik kul 6. Sebelum balik aku belanja dia makan Roti Boy.. heheh perkara wajib aku tu.. heheh.. Dah balik tu.. singgah pasar malam jap.. dinner mari..

Itulah ceritanya semalam.. Lama gila tak kuar macam tu... selalu aku kuar sorg.. bosan le.. ada kawan opkey sikit.. hahaha saje je Q aku arik gi tengok baju ngan suar.. heheh

Sekian///

Bubye..

x.o.x.o

p/s: the best Holiday lah kira ni//

p/s: xde gambar ngan dia.. mak cik ni xde kamera lagi..
WAJIB LIKE :D

No comments: