MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Saturday, November 12, 2011

Mode Blur : : Keroncong Sebuah Organ Dalaman.

salaam...

sweet...
Pernah tak benda ni jadi kat korang? heheh... Dalam SMS punyalah rancak... tapi bila berdepan..perkataan yang keluar...Hmm.. Ahhh... Betul tak?

Okey... apa aku ngarut ni? Aku bukan nak cerita pasal ni.. Kalau berdasarkan tajuk.. aku nak cerita mengenai keroncong yang boleh bermain dalam sesuatu organ dalam... Organ dalaman yang man? Cuba teka... organ dalaman yang mana yang aka menghasilkan muzik pada masa- masa tertentu... heheh

PERUT
Yah... sesungguhnya organ dalaman aku yang satu ni dah buat keroncong dah.. Sekejap lagi mmg bertukar menjadi orkestra aku rasa... bencilah... Kafe tak buka... Aku langsung tiada sumber makanan... Camne?

Sekian...

motif: aku lapar... ada sesiapa nak belanja Mekdi

x.o.x.o
WAJIB LIKE :D

No comments: