MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Friday, December 9, 2011

Mode Gediks : : I'M BACK FROM THE DEAD!

salaam...
muka lega dah menghabiskan
sem 3 dengan jayanya!
Lama sangat aku tak mencarut coretkan sesuatu di lama blog ni... aduh... bersawang dah blog aku. Yelah... masa mencemburui aku. masa aku banyak terluang dengan tugasan yang menimbun. Jika ada masa lapang pun, mood dan keinginan untuk menulis hampir tiada kerana penat otak ini merangka idea. Apa pun, sekarang di penghujung sem 3, masa mungkin banyak akan aku gunakan untuk menulis skrip dan manuskrip lain yang terangka sudah ideanya di minda aku ni.

Banyak cerita yang ingin dikongsi, banyak rasa yang ingin diluah, cuma mungkin masa dan meduimnya tidak sesuai... nantilah... andai ada kesempatan dan niat di hati. akan aku kembali menulis. 

Sekian

x.o.x.o
WAJIB LIKE :D

No comments: