MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Thursday, December 22, 2011

Reviving Thursday: Hah? AZAM TAHUN BARU? APAKAH?

Salaam…

Bunny 1: Apa AZAM baru kau Bro?
Bunny 2: Entah.. Tidur dulu laa.. Tahun depan BARU pikir.
Bunny 1: Aku ikut kau ja Bro..

22 Dec. 11… tarikh hari ni. Lagi beberapa lama je dunia akan melangkah ke tahun 2012. Dan aku, aku menamatkan keriangan menjadi 21 dalam masa yang itu gak.. Hailooo... tahun depan itu dah unofficially 22.

Tahun depan... Apa yang kita nak kejarkan? Setiap permulaan tahun pasti ramai yang sibuk dengan AZAM BARU. Tapi AZAM yang LAMA tu dah sempurnakah semuanya? Terus terang aku cakap... aku tak pernah pasang AZAM ke apa ke.. Sekadar angan2 yang aku akan pastikan 50% darinya akan jadi kenyataan.

Napa 50% je? Bak kata orng... jangan nak expect lebih2.. kang kalau tak dapat merana kau. Lagipun kalau dah angan2nya nak kawin dengan ARTIS KOREA.. mmg tidak le... muahhahahah.. nak pula dia kawin ngan kau ye?

Cuma cita-cita yag menjadi panduan dalam hidup au ni sekarang. Tahun depan dah buka sem baru. Tahun 2 Sem 2. Kemudian setahun lagi aku akan menghabiskan pengajian aku di ASWARA tu. Mana aku melangkah lagi ya?

Terus terang aku cakap... aku tak mungkin akan sambung peringkat ijazah dalam bidang penulisan. Bukan tak minat. Tapi minat aku banyak dan meluas. Aku pernah cakap ngan kakak aku yang aku nak amik F&B... terkujat juga la dia... Dia kata dia akan agak ralat la jga kalau aku sambung dalam bidang yang tiada kaitan ngan apa yang amik sekarang.. dia mention jga pasal duit.. Mana aku nak bayar.

Aku cakap aku akan usahakan jga. Cuma mmg perit juga la tukar coursing tu. Kalau aku sambung kat ASWARA pun mmg aku tak akan amik penulisan... Kemungkinan besar aku amik Teater atau Filem.. dua tu je pilihan yang aku rasa dekat dengan meinat aku yang lainnya dan aku rasa mungkin boleh buat.

Haru.... ada pula kau nak amik natang tu kan... Entah.... baik amik F&B... heheh

Sekian

x.o.x.o



_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.meWAJIB LIKE :D

No comments: