MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Tuesday, November 8, 2011

Mode Buss-y : : Pagi- pagi Dah Buka Blog???

salaam...

Lama sungguh aku tak berblogging. Kekangan masa dan komitmen lain memerlukan aku untuk meninggalkan seketika dunia blog. Tapi aku masih menjengah ke Dashboard aku. Melihat dan membaca blog lain. Cuma aku terlalu penat kadangnya untuk menaip. 

Dunia seorang pelajar memang tak lepas dengan pelbagai aktiviti dan tugasan. Semakin hampir dengan peperiksaan akhir, semakin menimbun pula tugsan *tipu... tu tugasan yang kau tak siap dulu.. kan?*

Sebenarnya aku masih belum tidur. Menyiapkan tugasan. Siap juga akhirnya. Alhamdulillah. Bolehlah aku berehat seketika sebentar lagi sebelum menyambung tugasan yang lain pula.

Ada banyak cerita yang ingin aku kongsikan bersama semua... banyak sangat perkara yang berlakau sepanjang aku menghiatuskan blog.

Sekian...

x.o.x.o

WAJIB LIKE :D

No comments: