MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Monday, October 24, 2011

Mode Rezeki : : Pengikut dan KERTAS!

salaam...


Hari dah nak menjengah subuh, aku ni masih menghadap blog. Bukan apa, aku ada kerja tadi. Rezeki... Sebenarnya ada dua benda yang nak aku ceritakan dalam MODE REZEKI kali ni. Pertama, pengikut aku @ followers blog aku dah bertambah... Heheh..

banayk bebenau blog aku ye...
Terima kasih kerana sudi menjengah dan follow blog saya.. Lagi satu yang saya nak katakan ialah perihal KERTAS. mungkin ada yang dah pernah baca, aku ni buat bisnes percetakan di asrama ASWARA ni. Alhamdulillah, duit tulah yang jadi duit poket aku sehari- hari.. Skang ni dah nak dekat 10 rim kertas aku dah cetak... esok nak kena beli lagi ni.. dah habis.. [padahal baru beli last week]. REZEKI...

Sekian...

p/s: Ya Allah, diharapkan kau murahkan lagi rezeki ku. AMIN

x.o.x.o

WAJIB LIKE :D

1 comment:

safwanmahzin said...

saya ada sepupu situ nama hafiz carila..hahaha