MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Sunday, October 16, 2011

Mode Rezeki : : Alhamdulillah... Ada Juga Yang Sudi...

salaam...

Kesyukuran yang tidak terhingga dengan rezeki yang diberikan. Walaupun tidak seberapa, namun cukuplah... nanti cuba lagi. Mesti pelik dengan apa yang aku bebelkan, kan? Setelah saban hari tidak menjengah dan meninggalkan post di laman ini, tetiba mak cik ni mengarut apa tah... Kan?

Sebenarnya aku nak bercerita tentang ini.

Ini projek rezeki aku. Pernah aku war- warkan dahulu.. Namun oleh kerana ketiadaan kamera aku tak boleh nak menghidangkan gambar... Sebenarnya hari Jumaat dan Sabtu yang baru berlalu ini telah diadakan Pesta Konvo di ASWARA. Sempena merayakan Graduan yang berKonvo. Jadi aku telah berniaga di tapak yang disediakan.


Lolipop

Add caption


Adalah rezeki aku disitu... baiklah.. Jumpa lagi kemudian post ek...

Sekian

x.o.x.o
WAJIB LIKE :D

No comments: