MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Monday, October 24, 2011

Mode Berangan : : Renakmen Cinta Siber...

salaam...

Tak berapa lama yang lalu.. *ayat skemaa* aku join Segmen Abg Ben: Cinta Siber OH... Hujung- hujung tu aku ada kata yang aku pun ada pengalaman pasal Cinta Siber ni. Jadi, kunun2 ana mau kongsilah sama semua. Buat pengajaran... [kot??]


Dulu, zaman FB tak wujud lagi, [alaaah.. time2 Myspace dulu tu..] Aku pun duk sibuk join chatting2 bagai ni. Yang pemes tu haa.. MIRC {skang wujud lagi ka?} Selalu aku masuk kampung chatlah... [dah itu je yang femes kot]

Dari situ banyaklah juga aku berkenalan dengan org, mostly lelaki. Selalu aku guna nama PWINCESS9 ni. Hehehe, kalau ada yang ter'chatting' ngan nama ini dulu, aku lah kot. Banyak yang mintak gambarlah, mntk no. lah.. Ajak jumpa. Masa tu aku form 2 kot. Banyak yang layan blue... Ada yang aku layan, tapi kalau dah tahap melampau tu aku blah je lah.. Gila.. mmg gila. Pernah kot ada budak tu nak jumpa aku kat Mid Valley. Dah alang2 aku kat sana, konon2 nak jumpalah.. Sekali habuk pun tarak... hehehe dia terkejut kot tengok aku yang sebegini besar punya badan. Padan muka kau.. heheh

Pengajaran: Janganlah percaya bulat2 dengan apa yang disajikan kepada kita secara maya ni. Ntah betul ntah tidak.. iyee?

Sekian...

x.o.x.o
WAJIB LIKE :D

No comments: