MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Friday, October 7, 2011

Mode Enjoy-y : : The Secret Life of Nora...

salaam...

Hari Selasa [4 Oct 2011] yang lepas, aku dan segerombolan pelajar ASWARA telah di jemput ke Istana Budaya untuk menonton teater The Secret Life of Nora. Heheh.. Gumbira tau... Kali pertama aku ke IB. Jadi agak jakun dan cuak sedikit sebab ke IB ni org kata kena pakai sopan dan bertutup. Yelah.. ISTANA Budaya gamaknya. Jadi aku memakai sepersalinan kemeja dan slack hitam yang dipadankan dengan shawl pink (ehsan roomie) dan sepit pink (buat sendiri).

with Aina..
From her FB juga..

Heheh... Tak caya lagi mak cik ni pergi IB, heheh tu buku pink tu... siap dapat tandatangan the cast lagi *hansamunyee ROGER..* tak caya... tengok bawah de...

the ticket
NI RM 350 punya tau
Duk sekali ngan Agong

The Secret Life of Nora
Pink Sgt Buku Program dia

Hua... aku beratur tau nak hamik t/tgn diorg.
Siap salam ngan Tiara lagi..
Tapi depan Roger aku terdiam sejuta kata
Heheheh

Hhehehe.. Aznil je yang takde..
Diorg kata dia sakit mata.
Merah2 mata dia... Dah sihat ke Pak Nil?
Sekejap lagi aku bagi review eh.. hehehe

Sekian

p/s: ada kisah disebalik buku pink tu.. hehehe

x.o.x.o


WAJIB LIKE :D

No comments: