MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Saturday, April 21, 2012

Mode Buss-y : : Eksperimentalis @ Realism?

Salam...


Huish... Semakin menghampiri exam, semakin menimbun tugasan. Salah sendiri.. heheheh. Namun bukan itu yang nak di bicarakan. Berdasarkan tajuk... apa yang tertancap diminda korang?

Aku sebenarnya sedang berbicara tentang hala tuju karya tulisan aku **echeeeh** Aku kini lebih banyak @ enjoy menulis menaip karya2 yang agak eksperimental. Bukannya apa. Aku rasa macam aku tak perlu nak define kan apa- apa yang buat dalam karya tu. Tapi realism pun best juga. Aku menguahkan rasa dengan cara yang beralas.

Hua... selalunya tugasan (see.. ada kaitan gak.. haha) aku akan buat karya realism. Itu yang diminta oleh pensyarah. Namun untuk karya luar tugasan (ni kes orang mintak skrip la ni) Aku selalu diminta utk menulis karya yang agak eksperimental. Hailo... dahlah aku ni dak layar... yang banyak hasil karyanya drama pentas... Hauk... tapi tak pe... meluaskan forte kata org. Mutli talented... *muntah darah cari baldi ya!*


p/s: Agak- agak layak tak satu hari nanti naskah2 aku dibukukan?

Sekian

x.o.x.o

WAJIB LIKE :D

No comments: