MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Tuesday, May 24, 2011

After EXAM Story: 10 Gaya Student EXAM! (Tubuh Badan)

salam


Semalam habis dah exam teori aku.. Menanti exam praktikal je... huh seb baik le... tak de payah mane pun... Dah lepas lelah dah ni... tak payah nak membaca, nak ngapal segala jadah tu ha.. Exam praktikal... sah- sah buat kat situ juga.. tak de nak membacanya.. *oh shit... aku tak hafal teks lagi*..

Anyway... ada beberapa gaya tubuh yang boleh kita lihat dalam dewan exam masa student tengah jawab exam.. Mestilah student nok... tak kan cikgunya nak jawab kot... Ni aku usha time aku tengah tak tau blur nak jawab apa... hehehe

  1. Kepala... terlentok diatas tangan yang tak menulis. Kalau kidal, sah- sah tangan kanan kepala dia lentok.. *buat gak ni*
  2. Kepala... posisi menulis sambil mencium kertas... tunduk je... *aku ingat aku sorang je... hahah*
  3. Kepala... toleh kanan.. toleh kiri... *tah tengok SAPE tah... heheh*
  4. Tangan... menopang dagu @ menahan kepala... tak pun pegang tengkok... tak tau tah...
  5. Tangan... kiri dan kanan menopang dagu... gesel- gesel dagu...
  6. Badan... bongkok ke meja... *normal la ni*
  7. Badan... kebelakang... cam ala- ala kau mengeliat.. pas tu kepala teleng sebelah tengok orang belakang.. *aku buat ni.. heheh*
  8. Kaki... silang bawah...biase je..
  9. Kaki...lipat dalam... cam duduk bersila tu... muat untuk org yang kurus ajeeee.. *huh*
  10. Kaki... silang kaki ala2 seketari gedik... hahahah.. bukan pompuan je okey.. aku nengok dak laki pun duk macam ni.. hahah.. trend terbaru dari korea gamaknyaaa
  11. Kaki... hentak- hentak ikut beat... ni aku tengok semalam.. dak yang amik muzik... diorang kena buat gubahan lagu ke apa tah... memang hentak baik punye...
Ni lah.. 10 gaya mereka... heheh... lantakle... janji kau bahagia nakkk..

Sekian...

Bubye...

x.o.x.o

WAJIB LIKE :D

No comments: