MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Sunday, May 15, 2011

Bisnes, Business, Busy-ness? :: KERTAS

salaam...


Aku seorang pelajar IPT yang tinggal di ASRAMA. Bukan kerana rumah aku jauh, tapi aku malas nak berulang alik. Ada kekosongan, disitulah aku. Aku ada sebuah printer, telah aku tambah external ink. Jadi aku buat bisnes percetakan. Aku untung... walaupun tak seberapa, tapi rezekinya ada. Alhamdullilah.

Semester ini, bermula Januari. Sehingga kini aku telah dua kali menukar ink dan telah mencetak lebih dari 2000 cetakan. Setiap cetakan aku cas 20 sen. Hitam putih sahaja. Berwarna, aku tak buat. Ink aku ink murah. Warna tak cantik.

Penghujung sem. Aku baru sahaja membeli se-rim kertas lagi. Sedangkan baru Selasa lepas aku sudah membelinya. Rezeki aku mungkin. Menghampiri exam. Assg dicetak. Skrip juga ada.

Alhamdulillah... rezeki.

Sekian

Bubye

x.o.x.o

WAJIB LIKE :D

No comments: