MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Saturday, May 14, 2011

Proses Peleburan Ringgit Malaysia.

salaam...

Hari ini saya kaya sebentar.... beberapa jam kemudian saya miskin... sebentar juga... *dah kayanya sebentar dah tentulah pastu jatuh miskin.. ya tak* sah.. saya merapu. Hari ini saya melakukan peleburan wang ringgit... qwang ringgit hak milik saya. Berbelanja... tapi masih ingat donia *ada lagi lah baki untuk dua kali makan lagi...*

Gila? Ya... saya mungkin gila... tapi berbelanja kerana perlu. Bukan saja- saja. Berbelanja dipasar malam saja, bukan di butik- butik ternama. Wang yang dileburkan, bukanlah berjuta, beribu atau beratus jumlahnya. Hanyak sekadar puluhan sahaja. Malah tidak mencecah Ringgit Malaysia Not Hijau itu. *yang kertas bukan yang plastik*

Se-rim kertas A4, megi KOKA dan oat segera buat sarapan pagi di hari- hari exam. Berbelanja itu di Sogo. Menggunakan kad Sogo. Diskaun tersedia untul ahli kad. Sepasang selipar dan sehelai t-shirt, dibeli di pasar malam sahaja. Oh ya... santapan malam juga *mihun goreng dan bergedil*

Peleburan untuk masa depan... tak mengapa. Untuk kegunaan sendiri juga.

Sekian

Bubye

x.o.x.o


WAJIB LIKE :D

No comments: