MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Monday, May 23, 2011

Monday Un-Blues: Finale Babeh! Yee Haa

salaam...

Wah... pagi bebenau menaip ya... Dah tidur tadi... terbangun pula... cam lapar... tapi dah makan malam dah tadi... Hailoooh... camna ni... nak mentekerdarah meggi ke? Tadi dak- dak bilik ni saje je torture aku makan Mc D... Menci... malaslah nak beli... mahall... duit aku dah banyak labur untuk *projek rezeki* aku... tak pelah.. baru nak mula... saje je...

Dah jauh bebenau melencong dah ni dari tajukk

Kyaaa

Okey back to business...

Satu lagi exam. One more paper to go... Gila kentang... Tapi rasanya ni paper yang paling susah kot.. Subjek Penulisan Rencana... Ha... bunyik cam senang... tapi bukan takat nak menulis je noxx...  Nak menulis rencana ni nak kena manghafal teori bagai... pengsan la... hailooo... paper esok petang jadi malam ni jadi burung hantu semula... Kyaaa

Selamatlah berjaya... harapnya...

p/s: saya perlukan kamera untuk *projek rezeki saya* ada sape- sapa nak bagi... hik hik hikk

Bubye...
x.o.x.o

WAJIB LIKE :D

No comments: