MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Friday, May 27, 2011

Fantabulous Friday: Burung nyanyi Lagu Hindustan!?

salaam..

pagi dah berganjak ke tengah hari... aku dah lama bangun okey... cume line tenet je yang sangat lembab telah menidakmungkinkan aku untuk post pepagi buta.. *alasan* Aku keluar ke beranda tadi *bajet asrama ni banglo apa ada beranda bagai* aku dengar burung berkicau... sedap... lama aku amati.. tiba- tiba terlintas difikiran.. lagu ny macam lagu hindustan.. *well I'm Bollydicted guys*

Nak tahu lagu apa?


Chalte chalte dari filem Mohabatien... hahahah terer sungguh burung itu.. tapi dia amik sikit jelah.. xde nyanyi full de... dia nyanyi part ni... Chalte chalte hui, rukjana hue... sikit je... tapi okeylah... ada kau dengar burung tempat kau nyanyi lagu hindi?? tak do... tempa aku jo... hehehehhe

Bubye...

x.o.x.o

p/s: I'm going to Sunway Lagoon.. kilijaaaaa maaWAJIB LIKE :D

No comments: