MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Monday, May 16, 2011

Monday Un-Blues: Salam Hari Guru (Pensyarah? Guru juga)

salaam...


16 Mei... Hari Guru sedunia... Seluruh dunia masa ini menyambut hari ini... Hadiah diterima, ucapan kasih disampaikan... Terima Kasih...

Aku pernah memberikan hadiah buat guru- guru disekolah dulu. Aku berikan sajak. Sajak khas yang aku karang. Ya... sejak dulu lagi aku menulis. Bukan selepas masuk ASWARA sahaja.

Di sini... beberapa 'guru baru' menjadi pembimbing diri, penaik motivasi. Dua yang teristimewa. Walau tegas, nampak garang, terserlah kewibawaannya. Tapi sayang, seorang dari itu akan berpindah ke tempat lain. Mentor aku.

Dr. Hj. Faisal Tehrani- bangga dapat menjadi mentee anda, walaupun setahun sahaja. Tiada guru lain yang sama seperti anda. Terima Kasih.
(berpindah ke uni lain pada Jun 2011)

En. Wan- Pensyarah statement.... Diingati sampai bila- bila... mungkin akan lebih merujuk pada En Wan selepas Dr pergi. Maaf... susahkan En. Wan.

Sekian...


WAJIB LIKE :D

No comments: