MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Tuesday, April 26, 2011

Aku Memang Men"CINTA"imu!

salaam....


Wuhooo.. Adakah ini pengakuan CINTA dari aku.... Shy- shy Cat sekejap *malu- malu kuceng le maknenya* Hehehe Baiklah, tanpa segan silu dan shy- shy cat lagi... aku kini mengumumkan.. pada saat ini.. tarikh ini aku sedang bercinta... *tamat tempoh akan ditetapkan kemudian..*

Eih... berCinta pun ada tamat tempoh ke? Musykil kah kamu??? Hehehe... Aku sedang enak dilamun cinta ini... Nak aku bagi tahu ke SIAPA??? heheheheh Cam segan pulak... alahhhh Shy- Shy Cat Again!

okies.... aku bgtahu ye... budak kelas aku ngan yang seangkatan dengan nya pasti mengnali cinta hari aku ini...

=

=

=

=

=

=

=

=

=

=

=

=

=

=

=

=

=

=

=

=

=

=

=

=

CINTA HATI KU IALAH

=

=

=

=

=

=

=

=

=

=

=

=

=


Heheheh.... inilah CINTA sejati aku... *sampai habis exam* see... Cinta aku ni ada tamat tempoh tau? sedang berusaha untuk menyiapakan Assg dan cuba mencari point untuk exam.. hailohhhhh


hahahaah Korang pikir sape????  Mr. K??? upsss... itu nama watak skrip aku leee.... hehehe MD??? Mc Donald???


Bubye...

x.o.x.o

p/s: Always LOVE him!WAJIB LIKE :D

No comments: