MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Wednesday, April 13, 2011

GEDOMBAK: Teman Istimewa

salaam..

GEDOMBAK? huuu.. teman baru aku ke??? hahahah bukanlah... cube kau *TEKAN-TEKAN SINI* untuk memahami aku yang dok karut ni... hehehhehe.. Sebenarnya aku nak war- warkan menatang ni...

Poster Rasmi

Jalan cerita..

Sebenarnya ini merupakan Exam akhir bagi subjek Wayang Kulit. Cuak juga... Kumpulan aku pada hari Ahad. Segmet yang kedua pada hari yang kedua jua... hailoh... Yang bawah poster tu merupakan jalan cerita persembahan kitorang... kalau nak lebih jelas... kau tekan- tekan le bagi besau gambar tu.. hehehe


inilah GEDOMBAK ituu

Cuak tau... sangat.. Aku main natang ni... dah bagi tahukan dulu... takpe.. aku gitau lagii.. Sekian lah kot... perlu berlatih lagi ni.. hailohhhh

Bubye..

x.o.x.oWAJIB LIKE :D

No comments: