MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Thursday, April 7, 2011

Mid Term Exam Wayang kulit.. Wooo Hooo!?

salaam...

Pernah rasanya aku bagi tahu yang aku ni boleh bermain alat muzik wayang kulit... Major instrument *wah* gedombak.. tapi juga boleh main gong, canang dan kesi serba sikit. Aku masih dalam usaha untuk mempelajari gendang dan geduk. Cuma geduk agak susah bagi aku kerana tangan kiri aku pernah mengalami kecederaan, jadi susah sikit nak pegang pemukul...

Inilah major instrument aku... GEDOMBAK..

Ini pula namanya canang... boleh main juga..

Gong... boleh main juga


Ini Kesi... pun boleh main. tak berapa perfect la tapi..


ini Geduk... 

Gendang..

Ini serunai... tak reti langsung..
hahha tak cukup nafas nak tip dee

Hari ni aku menjalani mid term exam untuk wayang kulit... tapi bukan dengan budak sekelas aku.. ini adalah kerana budak kelas aku dah mid term exam Selasa lepas... aku ngan 2 orang kawan yang lain terlepas exam kerana mengikuti seminar wajib fakulti.. Jadi kiranya kami hari ni masuk kelas lain untuk ambil exam tu.. boleh je.. heheheh... tapi agak sukar untk aku ikut tempa mereka... susah kalau main ngan budak lain.. tempo dan fell berbeza...

Secara keseluruhan macam ok- ok je... Kena usaha lebih.. lagi 2 minggu je exam Final... Wayang Kulit diawalkan exam sebab praktikal.. dia tak nak kacau exam teori...

Sekian..

Bubye..

x.o.x.o


WAJIB LIKE :D

No comments: