MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Wednesday, April 20, 2011

Perihal Aku dan Assg!

salaam...

Sudah hari Rabu, 20 April 2011. Tanpa sedar sebenarnya cuma tinggal minggu ini dan minggu depan sahaja masa untuk aku menyiapkan tugasan atau nama glamour *yang aku bagi.. huhuh* Assg. Tanpa rela aku melepaskan masa berlalu dengan pantas. Cuma dua minggu sahaja lagi sebelum aku dan para sahabat berangkat ke Minggu Ulang Kaji @ nama saintifiknya Study Week. Perlu pantas, perlu cepat. Perlu aku perah sehingga kering idea dibenakku ini. Mengikut perkiraan... ada lebih kurang 10 Assg menanti.

ni pun aku kidnap dari blog lain...
erk.. again.. I forgot...

p/s: Weh.. tolong tekan INI... PLZ

p/s/s: eh... ade ke natang p/s/s tu? ntah.. aku blur..

Sekian

Bubye..

x.o.x.o

WAJIB LIKE :D

No comments: