MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Thursday, April 7, 2011

ULLZANG Terbaik dari Han Guk!

salaam...

Kya... sebelum aku ditampar bertalu- talu kerana membuat tajuk post yang orang tak faham.. meh le kiranya aku menterjemahkan maksud... Heeeee

Kamus Pwincess9

Ullzang : Best face of Korean (muka terkacak/ tercomel/ tercantik dari Korea)
Han Guk : Korea


Terjemahan penuh

ULLZANG Terbaik dari Han Guk!
=
Muka terbaik dari Korea...

Ada faham sekarang?

Memandangkan aku ini seorang perempuan.. setentunya aku akan meletakkan muka lelaki.... heheh takkan nak letak gambar terbaik pompuan lak.. kang tak memasal aku dikatakan Less*... weeeeee...


yang lagi tiga tu tak kenal name... heheeh

Hyun Bin dalam Secret Garden...
dah masuk  military service dah mamat ni

sam wang... i pan san (183) club n u u liu liu (5566)
Erk.. yang last tu bukan dari Han Guk ye.. tu Taiwai mari.. heheh sesat kejap... Aku geram kowt tengaok mamat- mamat jambu sebegini.. hailohhhh.... Bukan setakat drooling... crying pun ada... hahahha... anyway... makhluk tuhan di Malaysia pun ada juga yang boleh tahan kan.. heehehe... *mood berangan sudah mari* *dushhshum...*

Sekian....

Bubye...

x.o.x.oWAJIB LIKE :D

No comments: