MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Friday, April 8, 2011

Wo... Shen De Ai Ni... (A Review of Condor Hero)

salaam..


Kya... tetiba aku berbahasa Cina pula ya... tah betul tah tidak... aku carut je.. Sebenarnya aku gemar menonton cerita dari luar Malaysia.. Heehehe... mesti ada yang ingat Korea kan??? Betul.. aku tak nafikan.. aku juga antara berjuta K-Drama n K-Movie.. Tapi aku ni Bollydicted.. hahaha peminat cerita Hindustan le... Selain tu aku juga peminat drama Thailand, Latin dan Cina... memandangkan TAJUK dah berbunyi ala- ala Cina dah tentula aku ngarut carut pasal cerita Cina.. hheheh..

Aku paling suka tengok drama Cina... tak kisah lah dari Singapore ke.. Taiwan ke... HK ke.. semua aku layan.. lagi- lagi kalau drama yang cerita Istana... ada puteri berbagai.. Kung Fu... Aku paling suka tang baju dia ngan hiasan rambut dia.. Lawa sangat... 

Dalam banyak2 drama Cina kung fu yang aku paling minat ialah cerita ini..


CONDOR HERO

Tajuk lain bagi cerita ini ialah Condor Lovers... Best sangat... jalan cerita yang menarik dang sangat meruntun jiwa.. aku boleh ngadap drama ni dan nanges2.. Selain drpd tu sinematografi sangat cantik... lawa sangat... 

scene masa pasangan ni berpisah bertahun- tahun
(16 tahun) dan jumpa balik...
Heart Touching sangat


padanan hero dan heroin yang best...


Heroin dia Xiaolongnu (Long Er)
Nama sebenar: Liu Yifei
Hero dia Yang Guo
Nama sebenar:  Huang Xiaoming

Nak tahu dengan lebih lanjut cuba *TEKAN-TEKAN* Hehehe... Sekian lah ye... 

Bubye..

x.o.x.o


WAJIB LIKE :D

No comments: