MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Friday, April 22, 2011

I'M MUSLIM AND FOREVER BE! (thanks to Cik Epal)

Assalamualaikum..


Maaf, mungkin tajuk entri kali ni agak pelik bin ajaib. Tapi aku baru lepas terbaca satu entri dari Cik Epal ni. *kau tekan- tekan le nama Cik Epal tu* Naik mencanak- canak darah aku. Gila kuang ajaq baVi punye... Melampau sangat dah ni. 

Aku tau yang ni bukanlah Muslimah yang perfect, sembahyang pun aku akui aku t**g*l. Tudung pun belum sampai seru nak p**a* lagi. Tapi tak de lah aku nak buat macam Sila Sahin tu. Padanlah sangat kau kene buang keluarga. Bukan aku tak simpati pasal hal ni (hal kena buang keluarga tu ye... bukan hal b***l tu). Yelah sampai maknya terus putuskan hubungan.. Tapi salah kau juga...

Dari fakta yang boleh dipercayai dia buat macam ni sebab nak tunjukkan yang dia ni bebas... Tak nak terkongkong dengan keluargalah, apalah... sekarang.. hamik kau... Mak bapak kau lepaskan kau terus... BEBAS sangat...

Maaflah kalau entri ni agak kontorversi... agak emo... tapi aku memang pantang hal- hal macam ni.. Dulu pun aku penah debat ngan sorang mat salleh pasal Islam.. Jangan main- main.... 

Aku tahu ramai yang mungkin tak kenal Sila Sahin tu sapa... Dia ni orang Turki kalau tak silap... Pernah berlakon satu Telenovella yang membuatkannya popular yang membuatkan orang yang mengenalinya banggas gila dengan kejayaan dia... Tapi sekarang ni... Hancus... Kalau tak tahu lagi apa yang aku bebelkan ni, kau tekan- tekan nama Cik Epal yang berwarna hijau tu... Tak pun meh aku bagi Hint..

SILA SAHIN BERGAMBAR DALAM FHM... 

FHM

Tahu kan FHM tu majalah camne, untuk sape, model pose macam mane dan yang paling penting pakai apa?

Susah sangat kau goole je lah minah ni... aku malas nak letak gambar... naik menyampah aku..

Sekian...

Bubye...

x.o.x.o
WAJIB LIKE :D

No comments: