MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Friday, August 5, 2011

Back To School: (BEFORE RAMADAN #1) Seoul Garden dan Karok!!

salaam

bajet PINK..
AHAKZZZ

Ni kisah sebelum Ramadan menjelma... kira2 bulan 7 la... hahah... masa cuti sem aku dulu.. Kalau ada yang melihat ni time tengah hari @ tengah lapar.. *puasa kannnn* jangan risau.. xde gambar makanan ponnn... hahahah

*ADA LAAAA*

tempat tujuan
Seoul Garden di OU

Sebenarnya ni bukanlah kali pertama aku makan kat Seoul Garden ni. Ni kali kedua. Sebelum ni makan dengan Syazrin Chu n Farqhan. Tapi kali ni masih bersama Syazrin ngan Lan pula... Paan ada hal hari tu.. Patutnya kitorang datang makan untuk lunch.. tapi dah terlambat.. amik yang dinner punye.. macam tak berbaloi.. Tapi dah masuk perut pun..

Lan n Syazrin
candid muka lapar perut kenyang angin
*semua salah kau LAN.. ahha*

Antara makanan yang dimasukkan n di'keluar'kan

A: Sedap ni Mak Jemah..
B: Makan je lah Mak Temahi oii

A: Temah, aku dah kenyang la..
B: Aku pun... tapi banyak lagi ni.. Bungkus nak?

Clear (?)

Banyak lagiii

Tisu...

Ajaib tak...
Apa perubahan yang korang nampak kat gambar ni?

Desert...
Dah tu... berangkat ke Shah Alam. Si Syazrin ada kelas malam.... aku ngan Lan ditinggalnya berkarok di sebuah pusat karok yang bernama GEMILANG... hahaha... nama cantikkkk.... Tempat??? heheheh Lu tengok sindirilaaa

ala- ala feeling lagu indon...

old school punya karok

aku gelak dulu....

tidur ke Lan.. hahaha
Masa ni Syameer ada dtg sekali.. tapi malangnya tuan punya badan xnak gambarnya diambil.. hahah tak delah rupanya dia... Masa ni Paan pun dah datang dah.. Pas karok seround dua... lepak food court... Makan lagi.. hahaha Hasilnyaaa

Mak Jemah n gang.. hahah
Sekian...

Bubye..

x.o.x.o


WAJIB LIKE :D

No comments: