MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Thursday, August 25, 2011

Mode Berangan : : Nak ke Korea Bulan 12 Ini... BOLEH?

salaam...

Lagi 3 bulan lebih daa
Ehsan Abg Google

Tahun ni, Bulan Disember nanti akan genap umur aku 21 tahun.. *dah layak mengundi katanya.. nak ke aku?* Jadi aku berhajat masa cuti sem nanti aku nak buat pengembaraan solo. Tempat pilihan aku yang aku nak pergi ialah KOREA SELATAN

Peta Korea Selatan
Ehsan Abg Google lagi

Kenapa aku nak kesana? Saja.. mmg dah menjadi impian aku untuk pergi dan tinggal kat sana... *dah namanya pun Mode Berangan*. Mungkin impian aku agak besar. Tapi kata orang.. kalau nak bermimpi.. mimpi yang besar2.. biar impian menggapai bulan, kalau tersasar pun, masih dapat bintangnya.. okey? jadi demi membesarkan angan2 aku ni.. Aku selalula jenguk INI...

TEKAN untuk tumbesaran berganda
Ni rate yang aku tengok pagi ni, semalam lain harganya... heheh aku rasa macam nak postpone tahun yang lagi satu lak.. supaya aku boleh simpan duit lebih dan dapat tiket lagi murah.. Apa kata korang? Kalau ikut yang hari ni punya rate RM 2840 tiket pergi balik. Tu baru tambang, aku nak makan lagi, tempat tinggal lagi... Roomate aku sorang ni ada ckp, book tiket setahun awal pun boleh.. lagi murah dapat... Jadi camne?

Cam ne ni? Nak pergi ke tak nak tahun ni?
Ehsan Abg Google juga
Trimas ya..

Aku pula yang ragu- ragu dengan impian aku sekarang ni. HEehhe.. Kita hanya boleh merancang masa yang kita tak nampak, namun TUHAN yang kan tentukan jadi ke tidak rancangan kita itu. Aku tetap dengan impian aku ini. Jadi adalah semangat untuk aku betul2 menyimpan duit dan menabung. Walaupun tabungan aku tak banyak, tapi kalau tak mula mana nak dapatnya, iya tak?

Soalan Cepu Platinum : : 
Agak2 berapa banyak lagi yang aku perlukan? Cepat, aku nak bajet duit tabung ni.

Sekian

x.o.x.o


WAJIB LIKE :D

No comments: