MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Tuesday, August 23, 2011

Mode Gediks : : 홍 기 오빠, 사랑 해요! *Hong Ki Oppa, I Love You*

salaam...

Name: Lee Hong Ki
Who: Korean Singer (FT ISLAND)
D.o.B: March 2, 1990
Kyaa... Suka gila mamat ni... Sieyes... Dia antara lelaki yang aku rasa HANSAMU gila2.. Lead Singer untuk FT ISLAND, boleh berlakon dan sangat kiut. Dekat off-stage dia nampak sangat playfull, tapi on-stage serius gila dia ni.. meh aku bagi klip kau tengok ek.


Menyerlah ke"serius"annya kat sini. Antara penyanyi yang aku kagumi. Dekat Korea tu org banyak prefer K-pop. Band mamat ni sebenarnya bukan POP pun. Diorang ni rock band. Cuma dapat populariti lebih tak macam rock band yang lain macam Kei n Maya. Tapi still best. Sama level dengan CN Blue, tapi aku minat FT ISLAND lagi... mostly because of the songs.. n of'coz.. HONG KI OPPA... KYAAAAA

Hahhaha... Aku taksub ke? Tak kot.. cuma sebagai peminatnya yang berjuta tu.. Dia ni bukan setakat boleh menyanyi berlakon pun boleh *bukan aku dah cakap ke tadi.. ahhh gasakk*... Mungkin ramai yang tahu dia berlakun cerita You're Beautiful dengan Jang Geun Seuk, Park Shin Hye dan CN Blue punya lead singer, Young Hwa.. Dia ada berlakon drama siri yang baru tau.. Tajuk dia Muscle Girl. Jepang punya drama.. Aku baru tengok sikit.. Comel sangat dia ni dalam cite tu.. heheheh..

sila TEKAN link yang dihighlightkan itu untuk link cerita... 
boleh tengok puas- puas...
Okeh.. sambung drooling lagi...


ni mmg pakat gelak laa
*parody Jessica from SNSD*


satu scene dalam You' Beautiful dengn Park Shin Hye
*Jeremy dan Mi Nam*



dalam You're Beautiful jugak

panjang ke pendek better?
*rambutnyaa*

bukan dah ada ke.. hahah
*suka hatilaa*

after show..
Hijooo je

masa awal2 dulu..
hahha muka tak matang..
Dah puas drooling.. Slurppp.. sedut balik.. hahha kalau tak cukup lagi ulang tayang dari atas gambar2 ni.. hehehe

Sekian...

x.o.x.o

p/s: Trimas kepada Ain kerana kenalkan aku dengan FT ISLAND..hahah
WAJIB LIKE :D

No comments: