MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Thursday, August 25, 2011

Mode Berangan : : Saya Suka Dia.. Tapi Dia tak TAHU.. Camne?

Salaam..


Hallamak, hati bunga2 la kali ini. Heheh.. Sebagai seorang insan yang normal dan biasa2 aje, aku pun tak lari dari SOAL HATI ni. Al maklumlah, MANUSIA. Enough said, aku meminati seseorang. Setakat memintai je. Tak mampu untuk aku meminta lebih.

Cumanya, aku meminati seorang senior. Ini tahun terakhir dia kat ASWARA. Lebih malang lagi, dia langsung tak kenal aku. Kami tak pernah bercakap pun. Entak kenapa aku minat kat dia. Hehehe. jadi aku harap aku boleh berkenalan dengan dia dan menjadi kawan dia. Ini je peluang aku. Nanti bila dia dah habis belajar, aku mungkin takkan jumpa dia lagi. Kan...

Ada ke yang nak bagi belon CINTA ni kat aku?
Sedih gak kadang2 bila tengok kawan2 kat sekeliling berteman mesra. Aku tak pernah kot melalui perasaan sebegitu. Sunyi rasanya hari- hari aku w/pun aku dikelilingi oleh ramai teman. No wonder la Erin cakap aku loner. 

Sekian

x.o.x.o

WAJIB LIKE :D

No comments: