MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Tuesday, August 23, 2011

Before AIDILFITRI: Duit Raya! *EDISI>> Kopak Poket AKU*

salaam...


Ya dengan ini diishtiharkan bahawa esok... masih Lagi PUASA... hahaha.. apa kome ingat aku nak bagi tahu mula raya ke apa? Tu tunggu tv bgtau la... gua bukan penyimpan mohor raja- raja besar ke hapa... 

dulu aku suka kumpul sampul
*sekarang pun...*

Hik Hik.. Ni aku nak nercerita mengenai DUIT RAYA... Dah nak dekat AIDILFITRI ni, budak- budak mmg dah berangan jumlah pendapatan yang mereka bakal dapat dengan meround sekampung *kalau beraya kat bandar, setaman le gamaknya*. Yang mak bapak pula pening- pening lalat nak sediakan DUIT RAYA untuk anak2nya dan para tetamu kecil yang bakal menjengah rumah dan berkata "Cik, kami datang nak raya".

Aku dah berusia 21 tahun, tahun ni *belum genap lagi ye... by law je... aku masih 18..hahha* Tapi mungkin kerana aku masih lagi memegang status PELAJAR jadi aku masih lagi menerima DUIT RAYA. Walaupun tak sebanyak KMK @ kambing makan kuaci itu *Q la... anak sedara aku* tapi masih ada la juga pendapatan di HARI RAYA itu...


Namun tahun ni ada sedikit kelainan... 

AKU... 

BUAT PERTAMA KALINYA... 

AKAN MEMBERIKAN DUIT RAYA PADA SEDARA2 KECIL...

AAHAAHHAHAHAHAHHA...

 Kisahnya, tahun lepas aku dah berjanji kalau BUKU aku keluar aku akan bg duit raya w/pun RM1. Jadi.. BUKU dah TERBIT... JANJI WAJIB diKOTAKAN.. iyee...

ingat lagi MY BABY!
Hehehe.. jadi yang kecik2 tu mmg akan dapat la duit raya dari aku.. hahah yang dah besau tak de.. heheheehhe

p/s: aku dah pening... yang baby, nak kena bagi ke.. hailoooo

Sekian

x.o.x.o

WAJIB LIKE :D

No comments: