MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Friday, August 26, 2011

Before AIDILFITRI: Duit Raya! *EDISI>> Kopak Poket AKU (REDUX)*

salaam...

Comel tak sampul ni..
*Beli di SOGO*
Seperti yang dijanjikan sebelum ini, mmg sah aku akan memberikan duit raya pada saudara2 kecil di kampung. HEhehe... Rezeki aku tahun ni lebih baik dari tahun2 yang sebelumnya, jadi tak salah kalau aku nak memberi pada Hari Raya nnt. 

Masih di ASWARA
*isi sampul Duit Raya time*
Aku masih belum pulang lagi. Hujan... Jadi aku minta kakak aku untuk hantar aku balik malam kang. Okey la... Thanks Long. Jadi sambil menunggu aku isi sampul duit raya ni dulu. Hahahha

Dah siap Isi semuanya
*Cuba teka ada berapa? Hehhhe*
Sekian...

x.o.x.o

p/s: Dah lama tak webcam whoring. hahah Lepas gian ni..
WAJIB LIKE :D

No comments: