MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Monday, August 8, 2011

Back To School: Tugasan, Assigment, Opdrag, Ukol, L'affection, 할당

salaam...




Semua yang aku tulis kat atas tu semuanya mempunyai maksud yang sama... Puas aku guna google translator cari makna yang sama... hahah... 

Bahasa Melayu : : Tugasan
English : : Assigment
Afrikan : : Opdrag
Czech : : Ukol
French : : L'affection
Korean : : 할당 (hal dang)

Baru seminggu aku rasanya minggu pengajian di ASWARA ini bermula... tapi tugasan dah melambak... Alhamdulillah kelas tak berapa nak pack sgt... kecuali hari Khamis... Pagi membawa ke petang. Hari lain paling awal pun pukul 11 pagi.. heheh bolehlah aku tidur lambat... nak- nak pulak  bilik aku di tingkat 3 ni boleh on9.. hahah cantekkkk

FAKTA HARI INI:

Kita boleh belajar bahasa dengan Google Translator. *aku baru tauu*

내 인생 사랑 해요. *maksud... Google sendiri.. hahaha*

Sekian,

x.o.x.o
WAJIB LIKE :D

No comments: