MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Wednesday, August 24, 2011

Mood Terkujat : : BIDAN TERJUN NAk.. hahaha Kau hadooo?

salaam..


Kyaaa... Hari ni aku jadi BIDAN TERJUN secara bungee jumping.. hahahah mendadak kau... Bidan Terjun? Aku? Bukannya ada kes budak nak terberanak kat ASWARA ni.. *yang aku tahu la...* Kisahnya cenggini...

23/8/2011 *Selasa*

Hari yang dimana ASWARA menganjurkan majlis berbuka puasa untuk anak-anak yatim dan para pelajarnya. Acara ni mmg setiap tahun pun dan selalunya akan diuruskan segalanya oleh PELAJAR JUNIOR @ PELAJAR TAHUN 1. Tahun lepas aku tak pergi pun sbb aku handle Majlis Raya... Jadi tahun ni nak jugak merasa makan pree ye.. hahah

*makan nasi minyak, ayam masak merah, dalca dan acar*
SEDAP

Seperti yang aku cakap tadi, kebanyakan Pelajar Tahun 1 terlibat, sama ada jadi MC ke.. buat persembahan ke.. *dak2 yang dari rumah anak2 yatim tadi pun ada buat persembahan Nasyid. 3 lagu* Jadi seorang sahabat ini.. Dia ni super senior...  Diploma kat sini dulu n terus sambung Degree.. hahah jadi Junior balik... Nama dia Aina.. Si Aina ni kena baca sajak... *dak penulisan.. mmg kena bersajak aje... tak kan nak menari pulak yee* Dia nervous... Duk sekali ngan kitorg ms buka puase.. pastu dia tunjuk sajak dia.. Aku dok baca..

BIDAN TERJUN BERMULA...

Disuruhnya aku duet dengan dia nanti.. hahahha Gilaa.... TIME2 tu praktis... Carik lagu bagai... hahah *well, ASWARIANS mmg terkenal dgn kehandalan kerja last minit* Dah tu dari duet, ditariknya sorang lagi.. Maria dak vokal.. hahah Jadilah gabungan Fakulti Muzik dan Penulisan... gilaa...

Aku baca tang ni...

Ku bisikkan rasa syukur pada diam malam
Dalam sujud sunyi temaram
Syukur  aku masih punya kesempatan
Syukur aku masih punya kelapangan
Untuk aku
Menguji imanku
Dalam Ramadhan yang menduga
Untuk aku
Menguji taqwaku
Dalam Ramadhan penuh barakah


Ni second verse... Sajak ni si Aina ni yang buat.. huhuh Best Student weh.. Dekan je memanjang.. Tapi aku tak boleh nak salin semua sekali.. ni bukan sajak aku.. lgpun aku takut ada org kidnap.. hehehe

Itulah.. kisah Bidan terjun ala2 bungee jumping itu.. hahahha

Sekian

x.o.x.o

WAJIB LIKE :D

No comments: