MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Sunday, August 7, 2011

Back To School: (BEFORE RAMADAN #3) Keluar Saje- Saje..

salaam...

Mid Valley
Lokasi: Burger King
On9: Streamyx Free
Masa ni aku saje keluar... Aku pun lupa aku buat apa kat sana... Yang penting aku On9 je.. hahaha... Masa ni aku perasan banyak gila perubahan kat MV ni.. nampak sangat lama gila aku tak jejak kaki ke MV.

ni dulu kedai bunga..
dah tukar jadi kedai toys...
*angry birds*

dulu on9 sini...
tapi makan mahal wooo

cantiknyaaa...
must got it..
*dah dapat dah.. yang ala2 gitu.. hahah*

teringin nak makan...
belilah sebijik

Blueberry Cheese katanya...
*snap sebelum di-ngap*

muka tahan nafsu..
buat dinner katanya.. hahaha

singgah Dunkin Donut..
Tanpa sedar bawa sekali Krispy Kreme punya donut.. hahahah
 Uncle tu pelanggan tetap DD MV... tak tau nama dia.. tapi uncle ni selalu bawa belon panjang, buat macam2 bentuk dan bagi kat kanak2 yang masuk DD.. hahaha.. ada sekali dia buat bear.. cumell sgt.. aku punya tu.. tapi ada budak nak.. jadi aku bagi jelah.. nanges2 dah budak tu.. ahhaha geram je..

sebelum balik...
admire *berangan* bear yang cumell itu
kalau ada yang belikan kat aku..
kompom aku sayang2 gile kat dia.

memandangkan dah beli Krispy itu..
rutin Roti Boy terbatal dengan sendirnya..
ahahah

muka gumbira...
balik...
Sekian...

x.o.x.oWAJIB LIKE :D

No comments: