MY FRIENDS.. MERE DOSTE... CHINGU...

ENTIRELY ME!!

Tuesday, August 16, 2011

Back To School: (BEFORE RAYA #1) Havoc w/ Assg!

salaam..


Ya ampun... lamanya aku tak mencoret carut kat blog aku ni. Bersawang sangatlah... agak- agak ada labah- labah tak? Hehehe.. jangan sampai ada Black Widow berkeliaran kat blog kesayangan ni. *apa dah aku ngarut ni...*



Sebenarnya aku nak mencoret carut pasal assignment yang dah menimbun walaupun baru 3 minggu mula kuliah.. *BARU? hahahaha* Nak tengok tak senarai kelas @ subjek yang aku amik sem ni..

rajin2kan TEKAN untuk tumbesaran sempurna
Nampak tak berapa nak pack lah kan.. Kecuali hari Khamis tu.. mmg pagi membawa ke petang. Tapi subjek dia... Buat aku cuak semendek.. dahlah banyak senior kata kalau tak jaga2, pointer boleh turun mendadak tau. Bagi aku.. killer subjek tahun ni Teori Kritikan dan Apresiasi Teks dengan Bangsawan.

BANGSAWAN! (?)

Pelik tak budak penulisan belajar bangsawan... belajar berlakon ke? hahah.. Itu subjek wajib akedemi.. nak tak nak kena amik dan lulus. Tang teori mungkin aku boleh score. Tang amali tu yang aku tak condifen sangat... hailoh... kelas amali dia ada belajar step2 wajib seperti sembah dan sebagainya.. ada step lelaki dan wanita.. tang step wanita tu aku boleh buat je... Tapi tang lelaki tu pun kena belajar juga. Diorang kata mid- term exam kena buat lelaki dan wanita punya step.. Jadi nak tak nak aku kena buat juga.. tapi MALANGNYA.. step laki aku KUREENG sikit.. dah duduk tak leh nak bangun... payah wooo...

Aku harus.. bukan.. AKU WAJIB belajar step tersebut. hahaha... Meh aku senaraikan tugasan yang aku dah kena buat.. heheh

  1. Presentation UNIK untuk PENGAJIAN MALAYSIA, RABU ni hantar (80% siap)
  2. 3 Idea dan sinopsis untuk drama sebabak 
  3. Idea dan sinopsis untuk 13 drama bersiri
  4. Idea dan sinopsis untuk cereka tv
  5. Teori dan kritikan teks (cari media untuk dikutuk dikritik)
Banyak tulah... benda ni semua banyak berdasarkan pemikiran sendiri.. Maksud.. IDEA... mungkin ada yang kata.. alah setakat 5.. budak lain mungkin banyak lagi.. tapi kebanyakan yang BANYAK tu tugasan yang berasakan FAKTA semata- mata.. cari internet.. DAPAT.. tapi bagi kami budak2 seni ni.. tugasan MUNGKIN SEKADAR 5.. tapi seksanya nak buat... pergh...


P/s: Enjoy Fiction by B2ST jap..hahhah

Sekian...

x.o.x.o




WAJIB LIKE :D

No comments: